Skip to content Skip to footer

SEA.

Adverteren in Google of Bing voor meer webshop verkopen of brochure aanvragen?

Vergroot je zichtbaarheid

Wanneer je iets zoekt in Google is er een grote kans dat je advertenties bent tegengekomen in de zoekresultaten. Advertenties in Google komen boven de normale zoekresultaten te staan en worden dus ook sneller gezien. Iedereen kan adverteren in Google, maar niet iedereen weet hoe dit moet of doet dit op de juiste manier.

Google Ads - OH Marketing & Reclame

“OH heeft ons hoger in Google gebracht dankzij nieuwe teksten voor onze website. Doordat onze website sneller gevonden wordt, zijn onze aanvragen gestegen met 50%!”

FAQ

Wij hebben de meest gestelde vragen over SEA even op een rijtje gezet. Staat jouw vraag hier niet tussen of ben je benieuwd wat SEA voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Advertenties in Google worden geplaatst vanuit het Google Ads platform. De positie van de advertenties wordt onder meer bepaald aan de hand van biedingen. Hoe hoger jouw budget, hoe hoger de advertentie komt te staan. Meestal zijn de eerste paar resultaten van een zoekopdracht advertenties, mits er op de zoekopdracht geadverteerd wordt.

Je kunt zoekmachine advertenties op verschillende manieren inzetten. Binnen het adverteren in Google, heb je namelijk verschillende advertentiesoorten waar je uit kunt kiezen:

  • Search asd
  • Display ads
  • Shopping ads

Welke van deze advertenties het beste werkt voor jouw bedrijf, hangt af van jouw doelen en wensen. Voor webshops is het bijvoorbeeld erg interessant om Google Shopping advertenties in te zetten. Wil je aan de slag met de branding van jouw bedrijf of product? Dan kun je beter gebruikmaken van display advertenties.