Wanneer je een stap binnen zet bij Munsterhuis Sportscars in Hengelo word je overvallen door prachtige auto’s, paardenkrachten, passie & de kleur… rood. Munsterhuis Sportscars is namelijk officieel dealer van Ferrari.
Als één van de twee officiële Ferrari-verkooppunten in Nederland, behoren ze tot een uiterst exclusieve club. Een club die niet alleen snelle auto’s verkoopt, maar ook jongensdromen. Want laten we eerlijk wezen: wie had er nou geen poster aan de muur van de legendarische Ferrari F40, de hardcore Ferrari Enzo óf (voor de wat oudere generatie) de witte Ferrari Testarossa uit Miami Vice.
Wanneer we de vraag kregen om een nieuwe website neer te zetten voor Munsterhuis Sportscars, begon ons eigen autohart dan ook wel iets sneller te kloppen!
Na meerdere goede gesprekken met Munsterhuis Sportscars te hebben gevoerd zijn we vol enthousiasme aan de slag gegaan, waarbij één uitgangspunt centraal stond; beleving. De projectgroep is samengesteld en de rollen zijn verdeeld; de startknop is ingedrukt!
De wens was om veel afbeeldingen te gebruiken en laten we eerlijk wezen, dat snappen we uiteraard. Helemaal na de vorige fotosessie die we hebben gehouden met hen! Verder is er gekozen om een rustige, witte achtergrond te combineren met rode (hoe kan het ook anders) details.
Alle formulieren die op de website te vinden zijn, zijn HubSpot formulieren. Dit geeft Munsterhuis Sportscars de mogelijkheid om leads nóg beter op te volgen. Bovendien wordt het versturen van gepersonaliseerde nieuwsbrieven hierdoor ook een stuk gemakkelijker!
Graag bedanken we Munsterhuis Sportscars voor deze mooie opdracht, of hoe ze het op z’n Italiaans zo mooi kunnen zeggen; Grazie mille!
We houden wel van een uitdaging. Heb je daarom een vraag of project waarmee we je kunnen helpen? Laat het dan weten, wie weet staat jouw case binnenkort wel op onze website!