E-mailmarketing.
Proactief, relevant en en persoonlijk contact met je klanten, dankzij de perfecte e-mailmarketing!
Persoonlijk contact via e-mail
Ben jij al bezig met e-mailmarketing maar leidt dit niet tot het gewenste resultaat? Grote kans dat je niet alles uit je e-mails haalt. De tijd dat je iedereen dezelfde mail kon sturen is voorbij, want alles draait om personalisatie. Jouw klanten zijn geen nummers en zo willen ze zich ook zeker niet voelen.

“OH verzorgt naast onze wedstrijdboekjes ook de e-mails richting de Business leden van SVZW. Dankzij de persoonlijke (en natuurlijk strakke) e-mails kunnen we onze Business leden nog beter bereiken.”
Sponsorcommissie
SVZW

Spotler partner
Als gecertificeerd partner van Spotler kunnen wij jou nog beter helpen met e-mailmarketing en -automation. Heb je hulp nodig bij het behalen van jouw doelstellingen of het verhogen van conversies?
FAQ
Wij hebben de meest gestelde vragen over e-mailmarketing even op een rijtje gezet. Staat jouw vraag hier niet tussen of ben je benieuwd of e-mailmarketing jouw bedrijf een boost kan geven? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Heb ik e-mailmarketing nodig?
Je stuurt netjes elke week een e-mail naar je klanten, maar toch vallen de resultaten van je e-mailcampagnes tegen? Dat is niet zo raar, want het resultaat van je e-mailcampagnes is afhankelijk van de tijd en moeite die je er in stopt.
Heb je een goede strategie rondom e-mailmarketing en stuur je een gerichte boodschap naar een gesegmenteerde doelgroep, dan is de kans groot dat de inspanningen zich terugvertalen naar daadwerkelijke resultaten.
Hoe kan ik de prestaties van mijn e-mails bijhouden?
De prestaties van e-mails zijn meetbaar. Enkele statistieken waarmee je het succes van je e-mails kan meten zijn:
- Openratio (hoeveel mensen openen de e-mail);
- Doorklikratio (hoeveel mensen klikken op een link in de e-mail);
- Conversies (hoeveel mensen voeren een bepaalde actie uit, zoals: het invullen van een contactformulier of het plaatsen van een bestelling).
Wat is het beste moment om een nieuwsbrief te versturen?
Hier is geen eenduidig antwoord op, omdat het juiste moment om je nieuwsbrief te versturen afhankelijk is van veel factoren. Hierbij kun je denken aan de branche waarin je actief bent en het type e-mail dat je verstuurt. Het beste is om te testen welk moment het beste aanslaat bij jouw klanten.