Skip to content Skip to footer

E-mailmarketing.

Proactief, relevant en en persoonlijk contact met je klanten, dankzij de perfecte e-mailmarketing!

Persoonlijk contact via e-mail

Ben jij al bezig met e-mailmarketing maar leidt dit niet tot het gewenste resultaat? Grote kans dat je niet alles uit je e-mails haalt. De tijd dat je iedereen dezelfde mail kon sturen is voorbij, want alles draait om personalisatie. Jouw klanten zijn geen nummers en zo willen ze zich ook zeker niet voelen.

“OH verzorgt naast onze wedstrijdboekjes ook de e-mails richting de Business leden van SVZW. Dankzij de persoonlijke (en natuurlijk strakke) e-mails is onze Business Club gegroeid en worden onze thuiswedstrijden nóg beter bezocht!”

Sponsorcommissie
SVZW

SEO whitepaper

Spotler partner

Als gecertificeerd partner van Spotler kunnen wij jou nog beter helpen met e-mailmarketing en -automation. Heb je hulp nodig bij het behalen van jouw doelstellingen of het verhogen van conversies?

FAQ

Wij hebben de meest gestelde vragen over e-mailmarketing even op een rijtje gezet. Staat jouw vraag hier niet tussen of ben je benieuwd of e-mailmarketing jouw bedrijf een boost kan geven? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Je stuurt netjes elke week een e-mail naar je klanten, maar toch vallen de resultaten van je e-mailcampagnes tegen? Dat is niet zo raar, want het resultaat van je e-mailcampagnes is afhankelijk van de tijd en moeite die je er in stopt.

Heb je een goede strategie rondom e-mailmarketing en stuur je een gerichte boodschap naar een gesegmenteerde doelgroep, dan is de kans groot dat de inspanningen zich terugvertalen naar daadwerkelijke resultaten.

Er zijn verschillende e-mailmarketing tools en softwareprogramma’s beschikbaar. Denk bijvoorbeeld aan MailChimp en Spotler. De software of tool die je moet gebruiken hangt af van je doel met e-mailmarketing en de grootte van je klantenbestand. Wij adviseren je hier graag over.

E-mailmarketing is een kanaal wat goed meetbaar is. Enkele statistieken waarmee je het succes van je e-mails kan meten zijn:

  • Open ratio (hoeveel mensen openen de e-mail);
  • Doorklikratio (hoeveel mensen klikken door op een link in de e-mail);
  • Conversies (hoeveel mensen voeren een actie uit die voor jou belangrijk is, bijvoorbeeld het invullen van een contactformulier of het plaatsen van een bestelling).

Hier is geen eenduidig antwoord op, omdat het juiste moment om je nieuwsbrief te versturen afhankelijk is van veel factoren, zoals de branche waarin je actief bent en het type e-mail dat je verstuurt. Het beste is om te testen wat voor jou de beste dag en tijd is om een nieuwsbrief te versturen.

Vrijblijvend kennismaken?

Ben jij benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Onder het genot van een heerlijk kopje koffie (of thee) stippelen we graag jouw toekomst uit. Plan vrijblijvend een afspraak in!