Meer awareness creëren voor de maatpakken van Koedijk Mode, dat was de vraag van eigenaar Lucien. Nu zijn daar meerdere manieren voor, wat dacht je van een Google Ads of social campagne? Nou, we zouden OH niet zijn als we niet met iets creatiefs en effectiefs zouden komen. Of het gelukt is? Dat lees je in deze case!
Het doel van de campagne is dus bekend, maar hoe gaan we dit realiseren? Allereerst wilden we graag de huidige klantenkring van Koedijk Mode hiervoor inzetten. Deze is, op z’n zachts gezegd, erg betrokken & loyaal. We wisten dus zeker dat zij hier een belangrijke rol in moesten spelen. Bovendien konden ze hier ook rijkelijk voor beloond worden!
Het idee is namelijk simpel; stuur een foto in van je maatpak en maak kans op een waardecheque t.w.v. € 500,-. Zo gezegd, zo gedaan. Toch? Nou, bijna! Er zaten namelijk wat spelregels aan verbonden.
Elk spel heeft spelregels, zo ook deze. Daarom zijn de volgende voorwaarden opgesteld:
De deelname stelde niet teleur! Dit bevestigt natuurlijk hoe betrokken & loyaal de klanten van Koedijk Mode zijn. In totaal hebben we 12 inzendingen ontvangen, waarbij dus elke week een deelnemer is uitgelicht. Een campagne van 12 weken op de maatpakken van Koedijk Mode, wat was de kracht van reclame ook alweer? 😉
Net zoals een strak maatpak van Koedijk Mode, mogen de resultaten van deze campagne er zeker zijn! We zijn trots op wat er bereikt is en feliciteren de winnaar met deze mooie prijs.
Bovendien zijn we nog niet klaar.. door het succes van de campagne komt deze namelijk jaarlijks terug! Dus, heb je een maatpak gekocht bij Koedijk Mode en wil je deze graag terugverdienen? Houd dan de socials van Koedijk Mode in de gaten!
Zoals je leest houden we wel van een uitdaging. Heb je daarom een vraag of project waarmee we je kunnen helpen? Laat het dan weten! We denken graag na over een creatief concept en wie weet staat jouw case binnenkort wel op onze website!