Skip to content Skip to footer

Expeditie Vechtstromen

Het creëren van een aantrekkelijke leefomgeving met voldoende, schoon en veilig drinkwater. Dit is waar Waterschap Vechtstromen elke dag weer naar streeft. Waterschap Vechtstromen wil graag dat alle collega’s zich blijven ontwikkelen, alert zijn en meebewegen met alle ontwikkelingen in de watersector. Ook wil het bedrijf haar collega’s blijven inspireren en uitdagen om hun persoonlijke ontwikkeling in beweging te houden. Dit doel moet gerealiseerd worden door een hele week in het teken te zetten van opleiding en ontwikkeling: Expeditie Vechtstromen. Opleiden en ontwikkelen.

We zoeken iemand die ons kan helpen met meer zichtbaarheid bij interne campagnes.

Mark Siero

Mark Siero

Directeur / eigenaar

Logo & Huisstijl

Voor Expeditie Vechtstromen hebben wij het logo en de huisstijl mogen opzetten. Hierbij hebben wij gekozen voor een strak logo met als ondertitel ‘opleiden en ontwikkelen’. Het logo toont opzettelijk gelijkenis met het logo van Expeditie Robinson. Dit is gedaan zodat medewerkers het logo zouden herkennen en het nieuwsgierigheid zou opwekken.

Online en offline uitingen

Naast het logo hebben wij een ontwerp mogen maken voor verschillende banners, posters en online uitingen. Met als motto ‘De wereld zit in een stroomversnelling. Stap in de boot en blijf op koers!’ ontstond het idee om een visual te maken van een eiland, waar de Vechtstroomboot langsvaart. Iedere locatie waar de boot kan aanmeren, visualiseert een activiteit tijdens de expeditieweek. Voor de offline uitingen zijn enkel duurzame materialen gebruikt. Zo zijn de posters gemaakt van gecertificeerd PVC-vrij papier en de cassette van de roll-up banner is herbruikbaar.

Resultaat

Het resultaat van de campagne mag er zeker zijn! Er was een zeer grote opkomst voor Expeditie Vechtstromen. Er kwam veel positieve feedback vanuit de werknemers van Waterschap Vechtstromen. Ook waardeerde het bedrijf dat OH in staat was om snel te schakelen en waren zij zeer tevreden het mooie resultaat dat in een korte periode is behaald.

Welke route ga jij kiezen?

KlantVechtstromenShare
Expeditie Vechtstromen - OH Marketing & Reclame